تماس : 021.66921684 - 09032127211

وسنه
وسنه - بک لینک - رپورتاژ آگهی » آموزش های طراحی سایت » یازده نکته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

یازده نکته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

یازده نکته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
سئو سایت می تواند با توجه به این که بازدیدکنندگان از شما چه می خواهند، ترافیک سایت شما را افزایش دهد. سئو می تواند به شما کمک کند محتوایی تولید کنید که خوانندگان از آن لذت ببرند و در عین حال صفحات شما را بهینه کنند و تا جای ممکن آن را به صفحه ای کاربردی تبدیل کنند.

اولین قدم ها به سمت بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می توانند ترسناک باشند، اما شما می توانید با اعمال تغییرات کوچک کار خود را آغاز کرده و رنک و رتبه خود را در نتایج جستجو افزایش دهید.

گذشته از اینها، موفقیت در سئو یک شبه اتفاق نمی افتد، پس بهتر است با تغییرات کوچکی شروع کنید که به تدریج منتهی به موفقیت های بزرگ می شوند.

تعریف موفقیت در سئو کمی سخت است، اما به طور کلی ما می خواهیم:

محتوای مرتبط تری به مخاطب هدف خود نشان دهیم
ترافیک جستجویی که به سایتمان می آید را افزایش دهیم
در نتایج جستجو آگاهی بخش باشیم
از موقعیت ها برای بهبود تجربه کاربری سایت خود استفاده کنیم
با زمین زدن رقبا در نتایج جستجو، چشم اندازهای جدیدی برای کسب و کار خود بسازیم

۱۱ نکته ای که در هنگام بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو باید به آنها توجه کنید:

بر روی محتوا تمرکز کنید

شروعی خوب برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو این است که به محتوا توجه کنید. عبارت های کلیدی می توانند به شما کمک کنند به اهدافی که برای جستجو دارید برسید، اما همچنان به تولید محتوای با کیفیت نیاز دارید.

یکی از نکات بهینه سازی سایت این است که محتوای شما اول از همه باید برای خوانندگان خوشایند باشد تا موتورهای جستجو. قبلا زیاد توصیه می شد که تمامی عبارت های کلیدی را به محتوا اضافه کنید، اما این کار ریسک منحرف کردن مخاطب را در پی دارد. در روش های مدرن سئو شما باید به کیفیت محتوای خود توجه کنید تا این محتوا برجسته به نظر برسد.

عبارت های کلیدی خود را بشناسید (اما مانند یک فرد عادی جستجو کنید)

باید جستجوی کلمات کلیدی انجام دهید تا بهترین عبارت های کلیدی که برای شما موفقیت به دنبال دارند را پیدا کنید. گام بعدی این است که از این عبارت های کلیدی، در طبیعی ترین حالت ممکن در محتوای خود استفاده کنید. باید بدانید که عبارت های کلیدی شما عبارت های جستجویی هستند که مردم آنها جستجو می کنند تا به سایت شما بیایند. این عبارت ها باید معنادار بوده و خیلی کلی نباشند.

به روش جستجو کردن خودتان فکر کنید. آیا سرچ می کنید:” نکات بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو” یا “بهترین نکات برای مبتدیان سئو”؟ هرچه خاص تر جستجو کنید، شانس بیشتری برای پیدا کردن مخاطب خاص خودتان دارید.

مثل یک کاربر فکر کنید

وقتی مثل یک کاربر جستجو می کنید، گام بعدی این است که مثل کاربر هم فکر کنید. لازم نیست حتما متخصص سئو باشید تا بتوانید تغییرات اندکی در عملکرد سایت خود ایجاد کنید.

برای مثال، مدت زمان بارگذاری سایت شما چقدر است؟ اگر سایت شما بیش از حد کند باشد بر روی رنک و رتبه سایت شما تاثیر خواهد گذاشت. گذشته از این، اگر سایت شما برای همه دستگاه ها بهینه نشده باشد، گوگل احتمالا شما را در نتایج بالایی نخواهد گذاشت.

تجربه کاربری از هر زمان مهم تر شده است و شما باید تمامی تغییراتی که باعث می شوند بررسی سایت شما برای بازدیدکنندگان ساده شود را در نظر بگیرید. از افرادی که برای بار اول سایت شما را بازدید می کنند نظر بخواهید. فیدبکی که آنها به شما می دهند می تواند ارزشمند باشد.

بهینه سازی عنوان وب سایت

افزایش ترافیک وب سایت,بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو,بهینه سازی عنوان وب سایت

عناوینی که می نویسید باید کوتاه اما توضیح دهنده باشند. پیشنهاد می شود عناوین ۶۰-۵۰ کاراکتری بنویسید. شما حتی اگر عنوان های طولانی تری بنویسید، موتورهای جستجو تنها به این تعداد کاراکتر دسترسی دارند و بقیه آنها مورد استفاده نخواهد بود.

از عنوان برای توصیف محتوا و صفحه ای که بازدیدکننده می بیند استفاده کنید. عنوان مقاله شما باید جذاب باشد اما نباید گمراه کننده باشد. تا جایی خلاق بودن مجاز است که به مفهوم محتوا وفادار باشید.

لینک های داخلی اضافه کنید

لینک های داخلی به شما کمک می کنند ارزش محتوای خود را برجسته کنید. این کار، روشی خوب برای افزایش ترافیک وب سایت در بین روش های بهبود سئو است. هر لینکی باید بر روی یک عبارت کلیدی تمرکز کند تا محتوای خود شما نابود نشود.
منبع:نیوسو

تگ ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code