تماس : 021.66921684 - 09032127211

وسنه
وسنه - بک لینک - رپورتاژ آگهی » دسته‌بندی نشده » روش های بهینه سازی انچور تکست در سال جدید

روش های بهینه سازی انچور تکست در سال جدید

روش های بهینه سازی انچور تکست در سال جدید
اهمیت انکرتکست ها (Anchor Text) در مباحث آموزش سئو بسیار زیاد است چرا که سئو سایت ارتباط تنگاتنگی با، استفاده ی حداکثری از هر لینک دارد.

anchor text عنصر مهمی است که می تواند پتانسیل لینک را آزاد کند، تا جایی که گوگل مجبور شد اولین آپدیت الگوریم پنگوئن را در سال ۲۰۱۲ ارائه کند و برای بهینه سازی anchor text ها روشی ارائه دهد.

در پنج سال گذشته، بهترین روش های بهینه سازی anchor text گفته شده اند. زمان آن فرا رسیده که بیاموزیم چگونه با استفاده از بهترین روش های بهینه سازی می توانیم در سال ۲۰۱۸ تا جای ممکن از لینک ها استفاده کنیم.

anchor text و الگوریتم پنگوئن گوگل

انتشار الگوریتم پنگوئن ۱٫۰ در آوریل ۲۰۱۲، SERPs را با تاثیرگذاری ۳% بر روی تمامی عبارت های جستجو شده به زبان های انگلیسی، آلمانی، چینی، عربی و دیگر زبان های معروف، تغییر داد. از آن زمان تا به حال این الگوریتم حداقل پنج آپدیت اصلی داشته است:

Penguin 1.1 — May, 2012
Penguin 1.2 — October, 2012
Penguin 2.0 — May, 2013
Penguin 2.1 — October, 2013
Penguin 3.0 — October, 2014
Penguin 4.0 — September, 2016

از آنجا که گوگل آپدیت های پنگوئن را به طور دوره ای ارائه می کند، برخی متخصصان سئو و بازاریابی اینترنتی از این خلاء استفاده می کنند و صفحات خود را با تکنیک anchor text کلاه خاکستری ارائه می دهند (برای مثال anchor textهای هدف دار، لینک های بی کیفیت) و البته بعد هم به خاطر انجام چنین کاری جریمه می شوند.

برای ارتباط بین anchor text و آپدیت های پنگوئن، قانون سرانگشتی ذکر می کند؛ دستورهای گوگل را دنبال کنید و سعی نکنید سیستم را با استفاده از روش های نامعقول anchor text هک کنید. چرا که دیر یا زود، گوگل آپدیت جدیدی ارائه خواهد داد و تاثیر منفی بر SERP خواهد گذاشت.

دسته بندی های اصلی anchor text

قبل از معرفی روش های بهینه سازی anchor text، بهتر است دسته بندی های اصلی anchor text را مرور کنیم:

برند- نام برند به همراه لینک آن (برای مثال نیوسئو)
URL خالی- URL سایت با لینک آن (برای مثال http://www.newseo.ir)
نام وب سایت- URL سایت با anchor text مثل “yourWebsite.com” (برای مثال newseo.ir)
عنوان پست وبلاگ یا عنوان صفحه- anchor text عنوان صفحه با لینک آن (برای مثال آموزش ساخت بک لینک با ۱۷ تکنیک آسمان خراش)
عبارات کلیدی کاملا منطبق- کلمه کلیدی هدف با لینک آن (برای مثال بهینه سازی تصاویر)
کلمات کلیدی نیمه منطبق- کلمه کلیدی هدف با کلماتی دیگر به همراه لینک (برای مثال آموزش سئو سایت وردپرس)
کلمات کلیدی LSI– انکرتکست کلمات کلیدی که مرتبط با کلمه کلیدی هدف است (برای مثال انکرتکست چیست)
بدون متن- تصویر به همراه لینک داخل آن
anchor text عمومی (برای مثال بر روی این لینک کلیک کنید، بیشتر بخوانید و …)

منبع:نیوسو

تگ ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code