تماس : 021.66921684 - 09032127211

وسنه
وسنه - بک لینک - رپورتاژ آگهی » دسته‌بندی نشده » راه هایی برای افزایش بازدید مطالب در لینکدین

راه هایی برای افزایش بازدید مطالب در لینکدین

راه هایی برای افزایش بازدید مطالب در لینکدین
افزایش بازدید مطالب یکی از مواردی است که برای بازاریابی در لینکدین نیز مورد توجه است. چطور برای محتوایی که در شبکه اجتماعی لینکدین منتشر می کنیم، هزاران view بگیریم؟

همه ما چنین شرایطی را تجربه کرده ایم. فرض کنید ۴ ساعت برای نوشتن مقاله ای در لینکدین صرف کرده اید و خودتان را متقاعد کرده اید که فالورهایتان از این مقاله خوششان خواهد آمد. بنابراین، دکمه انتشار را می زنید و صبر می کنید…

بیشتر صبر می کنید…

اما صدای جیرجیرک ها تنها صدایی است که می شنوید. جدا از لایک کردن اولین همکار شما بعد از کالج، مقاله شما هیچ تعامل دیگری با مخاطب نداشته است.

متاسفانه، این داستان متداولی در میان کارآفرینانی است که سعی می کنند در لینکدین برای خود برندسازی کنند. شما تلاش زیادی برای یک محتوا می کنید اما هیچکس آن را نمی بیند.

البته همیشه هم اینطور نیست. محتوای من در شش ماه گذشته، بیش از ۱٫۲ میلیون بار دیده شده است. این میزان دیده شدن بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دلار برای کسب و کار من درآمد به همراه داشته است (شامل قراردادهایی که با ۱۰۰ کمپانی بسته ایم).

این نتایج کاملا طبیعی هستند. من هیچوقت یک سکه هم صرف تبلیغات در لینکدین نکرده ام. پس چطور توانسته ام به این نتایج دست پیدا کنم؟ خوشحالم که پرسیدید. اینجا می توانید ۷ کاری که من انجام می دهم تا هزاران View در محتوای LinkedIn ام داشته باشم را مشاهده کنید:

به جای نوشتن مقاله در لینکدین، Statusهای بلند بنویسید

چگونه در لینکدین پیام بفرستیم؟ نحوه فعالیت در لینکدین چگونه است؟ دقیقا نمی دانم چرا LinkedIn توجه بیشتری به status ها نسبت به مقالات نشان می دهد، اما تجربه به من نشان داده است که اغلب اینگونه است.

Statusها محدودیت کاراکتر دارند. شما بیش از ۱۳۰۰ کاراکتر نمی توانید در Statusهای خود بنویسید (حدودا ۳۰۰-۲۵۰ کلمه). این بدان معناست که شما می توانید زمان بسیار کمتری را صرف نوشتن محتوایی کنید که بسیار بیشتر دیده می شود.

اولین جمله از Status شما باید فریبنده باشد. مردم feed لینکدین خود را با سرعت نور اسکرول می کنند و تنها اولین جمله یا دو جمله اول از پست شما را خواهند دید. بنابراین، اگر جمله اول شما توجه آنها را جلب نکند و کاری نکند که بخواهند بر روی “See more” کلیک کنند، Status شما هیچوقت دیده نخواهد شد.

پاراگراف های یک تا دو جمله ای بنویسید

دلیل این امر نیز ساده است. پاراگراف های کوتاه، خوانندگان را بیشتر با خود همراه می کنند.

اکثر افراد صفحه لینکدین خود را با تلفن های خود نگاه می کنند. خواندن متن های طولانی در تلفن های هوشمند اصلا خوشایند نیست. اگر می خواهید کاربران تمام پست شما را بخوانند، این پاراگراف ها را کوتاه و جذاب بنویسید.

افزایش بازدید مطالب,بازاریابی در لینکدین,بازاریابی لینکدین

در Status خود لینک نگذارید (این لینک ها را در اولین کامنت بگذارید)

وقتی برای اولین بار تلاش کردم در لینکدین بیشتر دیده شوم، به عنوان اولین تجربه، نتایج خیلی خوبی به دست نیاوردم. اما به سرعت توانستم از ۲۰۰-۱۰۰ بازدید در پست به بیش از ۵۰۰۰ بازدید در پست برسم. واقعا پیشرفت خوبی بود.

چرا لینکدین دوست ندارد لینکی در Status ها گذاشته شود؟ حدسی که من می توانم بزنم این است که چون دوست ندارد مردم پلتفرم او را ترک کنند.

اگر شما هم لینکی دارید که می خواهید آن را به اشتراک بگذارید، حتما آن را در اولین کامنت پست خود درج کنید. حتما به افراد اطلاع دهید که لینک را در کامنت اول درج می کنید تا آنها بتوانند لینک را پیدا کنند.
منبع:نیوسو

تگ ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code